Nog een week - Reisverslag uit Wissenkerke, Nederland van Magda Mulder - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Wissenkerke, Nederland van Magda Mulder - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: Magda Mulder

Blijf op de hoogte en volg Magda

26 Augustus 2013 | Nederland, Wissenkerke

Nog een week en dan is het zo ver...

Aankomende zondag vertrek ik om 10 uur 's avonds met het vliegtuig naar Port Elizabeth in Zuid-Afrika waar ik om half 10, lokale tijd (geloof ik), aan zal komen.

Ik wordt daar op het vliegveld opgehaald en naar 16 Robin Street gebracht waar ik de komende 5 maanden zal wonen.

De komende week moeten er nog een aantal dingen gebeuren.
Morgen bijvoorbeeld moet ik nog naar de dokter om mijn laatste inenting, zonne allergie medicijnen en mijn medisch paspoort te halen. En natuurlijk ga ik nog even richting Rotterdam om daar de stad in te gaan om de laatste dingentjes te kopen.

En, niet onbelangrijk, natuurlijk moet ik dinsdag ochtend nog richting de ambassade van Zuid-Afrika in Den Haag om mijn paspoort met visum op te halen!

Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen!

  • 26 Augustus 2013 - 10:57

    Ruud Mulder:

    Goede reis en pas goed op je zelf.

  • 27 Augustus 2013 - 14:45

    Pieter Korsmit:

    Hoi magda zeker allemaal erg spannend leuk dat je een blog bijhoudt ga ik zeker volgen succes nog met de laatste voorbereidingen en een goede reis en geniet van je verblijf in Zuid Afrika ! Groetjes pieter en Anita!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Magda

In september 2013 ga ik op stage naar Zuid-Afrika. Ik ga in Port Elizabeth in de wijk North End stage lopen bij de organisatie Khayalethu. Een jeugdcentrum voor straatjongeren. Hier komt mijn verslag van mijn stage te staan.

Actief sinds 14 Mei 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 13376

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Februari 2013

Youth Centre Khayalethu

Landen bezocht: