Dag 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Magda Mulder - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Magda Mulder - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Magda Mulder

Blijf op de hoogte en volg Magda

03 September 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Zo, daar zit ik dan in Port Elizabeth!
Gisteravond aangekomen om ongeveer half 10 en door Laura opgehaald van het vliegtuig en naar mijn huis gebracht. Daar heb ik nog even mijn huisgenootje ontmoet, gedouched en ben ik op mijn bed zowat in coma geraakt.

Heerlijk geslapen dus. Vanochtend werd ik om half 11 weer door Laura opgehaald om daarna nog iemand anders op te halen en naar de ontmoeting op onze stageplaats te gaan.

Super interessant en behoorlijk mooi.
En volgende week maandag beginnen, dus nu nog even tijd om PE te verkennen.

En...
Ik heb hier mijn eigen auto!
Wel gedeeld, want Janien en ik rijden samen naar stage, maar het is een eigen auto voor de komende tijd!

  • 03 September 2013 - 21:53

    Niels:

    Hoi magda
    Fijn te horen dat je goed aangekomen bent. En fijn dat de eerste indrukken goed zijn. Geniet van deze ervaring
    Veel liefs Niels

  • 03 September 2013 - 21:57

    Pieter Korsmit:

    Hallo magda
    Super spannend allemaal natuurlijk wel fijn dat je nog een paar dagen kunt genieten en port Elisabeth kan verkennen veel succes geniet ervan!

    Groetjes pieter en Anita!

  • 03 September 2013 - 22:05

    Dini Mulder-Kenter:

    Super meisje. Gelukkig is je reis goed verlopen. En dat je moe was hadden we wel verwacht. Wat een reis zeg. Fijn dat je daar zo goed bent ontvangen en wat leuk dat je een eigen auto tot je beschikking hebt( nou ja bijna) Wat zul je dat straks gaan missen.Groetjes van tante Dini

  • 03 September 2013 - 22:06

    Ruud :

    Geniet ervan en wees voorzichtig.
    Groet

  • 03 September 2013 - 22:58

    S:

    Hey Maggie!

    Ben blij te horen dat je goed bent aangekomen!
    Ik kan niet wachten op jouw volgende reisverslag :-).

    Groetjes uit Rotterdam!

    S.J.

  • 03 September 2013 - 23:25

    Melissa Korsmit:

    Hey Magda!
    Fijn dat je veilig bent aangekomen!
    Geniet van de waanzinnige tijd die je staat te wachten !
    En heerlijk rond rijden in je (bijna) eigen autootje ;-)

    Groetjes Melissa!

  • 04 September 2013 - 11:00

    Rene:

    wowo leuk joh!!!

  • 04 September 2013 - 11:50

    Diny:

    Hoi magda fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen
    Veel succes dAAR en geniet van alles
    Dikke knuffel vanuit venlo
    Gr hans diny

  • 05 September 2013 - 17:33

    Ikkie:


    Heyyyy Maggie,

    Ben blij dat je veilig bent aangekomen!
    Ik kan ook niet wachten op jouw volgende reisverslag! Spannend!

    Groetjes uit Den Haag!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Magda

In september 2013 ga ik op stage naar Zuid-Afrika. Ik ga in Port Elizabeth in de wijk North End stage lopen bij de organisatie Khayalethu. Een jeugdcentrum voor straatjongeren. Hier komt mijn verslag van mijn stage te staan.

Actief sinds 14 Mei 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 13376

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Februari 2013

Youth Centre Khayalethu

Landen bezocht: